søndag 13. november 2011

Bryllup del 2

God kveld god kveld. Da var helga snart over, snakk om at tiden bare flyger avgårde. Har sittet foran pcen og bare sløvet i dag, sett på blogger og diverse ting, jeg må si det er sååå mange flotte kreative mennesker der ute, jeg er imonert !! Man blir jo så innspirert. Kjenner jeg har mange små prosjekter som jeg har lyst å starte på, vi får se når det blir...

Her kommer noen flere bilder fra bryllupet ♥

 Skilt utenfor Bryllupslokalet, skiltet laget jeg selv av noen plankebiter og litt maling og sprittusj, et hjemmelaget skilt, men det er jo litt av sjarmen...


Såå flott velkomst fikk vi når vi ankom lokalet...


Dette skiltet hang over bordet ved inngangen...


Slik var det pyntet i lokalet, stein dekorasjoner på bordene, roser, perlehjerter, kvistsøyler, kvister er jo såå fint synes jeg. Ble ganske fornøyd med resultatet, mye forskning som ligger bak, he he.

Steiner fra fjæra, naturlig og elegant synes jeg...


slike perlehjerter sto også på bordene, hjertene laget jeg selv av ståltråd og perlesnor som jeg surret rundt, festet med limpistol og limte de på steiner, enkelt og ganske fint...



Festen hadde vi i kantinen på ungdomskolen, litt skoleaktig men jeg synes vi klarte å få det veldig koselig alikevell, kvist hjertene i trappa laget jeg også selv...


Serviettene var brettet som hjerter borkortene var rundt sangheftene grønne ringer til mennene og rosa til damene.




Bordet ved inngangen, gjestebok og et lerret med bilde av oss og datoen på ble underskrevet av gjestene...

Nå henger bildet med underskriftene til gjestene på veggen her hjemme og jeg ser å minnes den flotte dagen vi hadde hver dag ♥
Jeg var ganske spent på hvordan dette bildet skulle bli, men jeg ble ganske fornøyd, noen morsomheter ble det jo, David fikk en svart tann og vi fikk hver vår underskrift i panna, men det var bare artig...




God søndagskveld

Klem

post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar