fredag 11. november 2011

Et lite morgen besøk i stua mi.

Fredag og helg ♥ Men må si denne fredagen kom brått på gitt. Jeg våknet av noen rare lyder i stua, det viste seg og være en liten fugel som har kommet seg inn til oss på besøk. He he jeg store meg ble jo såå redd at jeg ikke torte å gå ut i stua å sleppe den fri, jeg måtte tilkalle hjelp, godt man har en snill pappa som stiller opp til alle døgnets tider. Men det viste seg at fugelen var borte når han kom.Ja ja dette endte bare godt, alle ventilene er lukket og jeg skal bare kose meg resten av denne fredagen


Ønsker dere en fiin fredag

                                                 Klem
                                post signature
          
                                                        

                                                    

                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar