søndag 13. november 2011

Lørdag!!

Denne lørdagen har gått såå fort, Jeg har vært på bytur i formidag, skulle liksom være flink å få handlet inn noen julegaver men ingen julegaver ble med meg hjem.. Skal heller gå til uken å se når det ikke er så mye folk i butikkene.
Men noe fornuftig har jeg fått gjort, he he jeg har letet etter en av yndlings genserene mine som er blitt borte, det er såå irriterende når man ikke finner det man leter etter og i dag ble jeg Skikkelig irritert det endte med at jeg heiv ut alt av klær i klesskapet uten resultat desverre. Klærne måtte jo på plass, så det var bare å begynne med sortering og rydding i klærne så noe godt kom det ut av dette : Et klesskap med litt minde klær i, ryddig og oversiktlig så nå er jeg fornøyd!! Genseren dukker vel opp... 

I kveld har jeg og guttene, pluss en overnattingsgjest koset oss med taco og sett finalen i skal vi danse, Atle har vært min favoritt fra starten av  jeg synes han er kjempe flink å danse...





Lysfatet mitt på stuebordet, Det er Såå koselig med levende lys...



Og ekstra koselig er det med et nytt blad å lese i, litt smågodt å knaske på under pleddet på sofaen jeg nyyter stillheten ♥





Riktig god kveld, eller det er vel natt nå...

Klem
post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar