søndag 4. desember 2011

Lys i mørketia

Så tenner vi to lys i kveld...


Da er det andre lyset tent i adventsstaken, dette går unna dere, for min del er jeg glad dagene går fort, litt fremgang er det jo så her er det bare å se fremover!!


Litt lys i mørketia...

David har pyntet så fint med lys utenfor huset, jeg synes det er fint nå som dagene er så mørke, vi venter fortsatt på litt snø, da blir det fort litt lysere og triveligere.



Vi får fortsatt vente på snøen...

Kvistsøylene ved trappa laget jeg til bryllupet, fint å pynte litt på utsiden også.


Har dere hatt en fin helg???


klem

post signature









2 kommentarer:

  1. Hvordan får jeg bort disse verktøy bildene på siden??? Er det noen som kan hjelpe meg???

    SvarSlett
  2. Hei! Dersom du ikke har gjort det allerede, kan du dele med oss hvordan du lagde kvistsøylene? :)

    SvarSlett