søndag 1. januar 2012

Riktig godt nytt år!!


Da er 2012 igang. Godt skal det bli med et nytt år med nye muligheter, jeg må si jeg gleder meg virkelig til å ta fatt på dette året, det skal bli bra...

2011:

24.09.2011 var en av mine beste dager i livet!! Jeg og min kjære David giftet oss. Vi hadde en fantastisk og uforglemmelig dag. Jeg føler meg heldig som har fått oppleve en så flott dag i livet. Det er virkelig gode minner å ha med seg på veien videre...


2011 har også vært et vanskelig år, men jeg velger å legge bak meg en tung tid der jeg har plagdes med et vondt kne som har medført til at jeg ikke har kunne bevege meg uten smerter.

 Men nå går jeg inn i det nye året med friskt mot og krykkene skal snart kastes. Jeg skal nyte hver dag i det nye året!!!

Takk til venner og bekjente for året som gikk...


Velkommen 2012

Måtte det bli som både du og jeg ønsker...

Klem fra


post signature



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar