søndag 19. februar 2012

Fastelaven

Heisann og riktig god søndag til dere :) Har dere hatt en fin helg??

Det har vært stille fra meg den siste uken, men satser på å være tilbake for fullt denne uken:))


Fastelavensriset uteble i år, men fastelavensboller har vi bakt i mårrest..

Boller uten krem, men ferske boller med brunost og kakao til er ganske godt det også.
Vi har koset oss og er gode å mette.


Resten av dagen skal tilbringes i sofakroken foran tven. Har ikke lyst å gjøre noen ting, ute blåser det og er surt. Søndagene når kjæresten reiser på jobb er pyton liker dem ikke i det hele tatt, det blir så tomt her hjemme uten han, men sånn er det...


Håper dere har koset dere i helgen? Nyt resten av søndagen:))

klem
post signature










4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Eg foretrekk boller utan krem, men med smør og ost. Bollane dine ser kjempegode ute. Fersk gjærbakst er noko av det beste eg veit:-)
    Ønsker deg ei fin veke.
    Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er helt enig med deg,fersk gjærbakst er bare nyydelig.

      Ha en strålende uke du også, og tusen takk for kommentar det er virkelig kjempe koselig med noen tilbakemeldinger:))

      Klem

      Ragnhild

      Slett
  2. Her ble det dessverre ingen fastelavnsboller i dag, men med bursdagsfeiringene vi har hatt i det siste ble det vel mer enn full dose sukker på oss uansett ;) Ha en super ukestart! Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant det kan jo bli mer enn nok av god sakene til tider;)) Var innom bloggen din det så jo bare så lekkert ut med pynting,farger og kaker til bursdagsfeiringen:))Satte meg som følger på bloggen din, den vil jeg besøke flere gang.

      Klem fra

      Ragnhild

      Slett