søndag 5. februar 2012

Mimrer...

Hei hei. Har dere hatt en fin helg??

Vi har for det meste holdt oss innendørs i helga, det er fortsatt veldig kaldt ute, men hva gjør vel det når det er godt og varmt inne og når de beste av de beste er hjemme ♥

I dag har jeg sotte å sett på gamle bilder og mimret. I fjor på denne tiden var vi i full gang med bryllups forberedelser, jeg var spent og gruet meg, men samtidig var det jo en stoor glede og holde på. Jeg forsket frem og tilbake, kvister var noe jeg ønsket å bruke til pyntingen. Det ble noen turer i skogen for å si det sånn:))

Dette var mitt første prosjekt...

Noen hjerter ble også laget.

Ingen av disse ble brukt, men det er jo av forskning man finner ut hvordan man vil ha det. Jeg måtte forske og prøve mye før jeg endelig ble fornøyd. Det er ikke bestandig det blir slik man har tengt når man prøver det i virkeligheten...

Til tross for MYE forskning, og MYE jobb, så ble vi veldig fornøyd med hvordan det hele ble til slutt og valgene vi tok underveis:)) Det er myye å velge i og finne ut av når man først begynner...

Dere kan se pyntingen av vårt bryllupslokale her.

Men uansett hvor mye jobb det er med bryllup så er det virkelig verdt alt styret. Det var en helt uforglemmelig og fantastisk dag og få oppleve i livet, jeg blir ennå rørt når jeg tenker tilbake på dagen vår ♥


 Det er fint å kunne se og tenke tilbake på tiden som har vært ♥ 


God søndagskveld til dere.

Klem
post signature









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar