søndag 13. november 2011

Bryllup del 1

God søndag til dere! Og Gratulerer med dagen til alle pappaer der ute.

Jeg har brukt formidagen på å se igjennom bilder fra bryllupet, koselig å sitte å mimre litt og det er nå på tide å få laget takkekort. Vi giftet oss 24.09.2011. Vi hadde en helt uforglemmelig dag, den ble sååå mye mer enn det vi hadde trudd den skulle bli. Jeg føler meg virkelig heldig som har fått oppleve en slik dag i livet ♥  Venner og familie var tilstede og feiret dagen sammen med oss, helt fantastisk.


Her kommer noen bilder fra dagen...


En spent brud...


Jeg og min forlover klar for kirka....



Noen detaljer av kjolen, jeg ble kjempe fornøyd når jeg endelig fikk sett helheten...

Magisk øyeblikk....


På tur opp kirkegulvet...


Og nå er vi godt gift, det er virkelig en deilig følelse ♥


Flere bilder kommer etterhvert...


Nyyyt resten av søndagen.

Klem
                                      
post signature









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar