søndag 15. januar 2012

En liten søndagstur ♥

 Har dere har hatt en fin helg?? Jeg fikk et lite helge besøk av mannen på fredag, vi har koset oss med god mat, gått tur, sett film og ordnet litt her hjemme ♥

Idag tok jeg meg en søndagstur ned i fjæra, det er ikke så langt fra her jeg bor. Bitende kaldt, ordentlig vinterlig, friskt og godt med andre ord...


   Jeg fikk knipset noen bilder på turen, prøver og øver meg med innstillingene. Jeg får ikke helt til, men jeg har meldt meg på fotokurs i februar, jeg gleder meg og håper jeg lærer masse om fotografering:))





Jeg liker ordentlige vinterdager da det er masse snø og minusgrader, frost på trærne og det som ellers er der ute. Til uken kan vi se sola igjen hvis været tillater det ♥



 

Nå er det hjemmekos, fyr i ovnen og snart søndagsmiddag hos mine kjære foreldre ♥


Ha en fortsatt fin søndag.

klem
post signature










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar