torsdag 12. januar 2012

Litt ekstra kos på en torsdag

Heisann å god torsdag til dere:))

Her går dagene til opptrening av kneet, jeg merker stor fremgang så dette lover godt!! Jeg merker humøret er bedre og dagene er lettere nå som jeg kan bevege meg uten krykker, det er virkelig en befrielse!!
På mandag begynner treningen hos fysoterapaut, noe jeg ser frem til:))

Jeg synes selv jeg har gjort meg fortjent til Sjokoladefondant med vaniljeis idag. For det første så har jeg klart meg uten søtsaker i dagesvis, og for det andre har jeg vært flink med opptreningen og innsatsen er på topp, så litt utskeielse er velfortjent synes jeg he he.

Lyst å prøve?? Oppskriften finner du Her.

Det er jo bare sååå godt altså:))


Håper dere har hatt en fin dag?? Nå er det snart helg igjen, må si jeg gleder meg...

♥♥♥

Klem

post signature








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar