lørdag 5. mai 2012

Endelig Vår

Heisann:))

Såå deilig det er å kjenne at våren er tilbake.

 Ungene er ute å sykler i gatene igjen..

 Jeg og kjæresten har også vært å testet syklene...

Isen og snøen smelter for fullt...


Jeg har fått plantet mine første blomster utendørs...

Endelig er det VÅR:))

I dag har vært min beste dag på lenge. Vi har vært ute og ordnet på utsiden av huset. Det er så koselig å pjuske i hagen. Selv om ikke gradestokken viste mer en 4 grader så tok vi på oss godt med klær og fikk nyte sola denne vårlige lørdagen:))

Håper på maange deilige dager fremmover, våren og sommeren skal nyytes.
Snart er mitt første semester på skolen også over, det skal bli godt med litt skolefri:))

Det går laang tid mellom vært innlegg, men et innlegg i ny og ne er bedre enn ingen ;)) hi hi


Ønsker dere en fiin lørdag

Kos dere:))

Klem fra


post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar